Žiūrėti

Tvarių namų gidas

  • Klientas: Swedbank
  • Metai: 2023
  • Paslaugos:
    • tvarumo komunikacija

2023 m. pradžioje „Swedbank“ užsakymu atlikta reprezentatyvi apklausa atskleidė, kad du iš penkių Lietuvos gyventojų didžiausiais savo būsto trūkumais laiko dideles sąskaitas už šildymą ir elektrą. Kadangi daugiau nei 90 proc. gyvenamųjų būstų Lietuvoje pastatyti iki 1993 m. ir pasižymi mažu energiniu efektyvumu, tvarių namų sprendimai buvo aktuali problema.

Gyventojams trūko vieno išsamaus informacijos šaltinio apie tai, kaip taupyti išteklius ir pinigus perkant, remontuojant būstą ar kasdien gyvenant namuose. Įvertinę šią spragą, kartu „Swedbank“ sukūrėme Tvarių namų gidą, kur vienoje prieinamoje ir patrauklioje platformoje būtų sukaupti praktiškai pritaikomi, ekspertų žiniomis paremti patarimai.

Tvarių namų gidas suvienijo 13 įvairių sričių ekspertų – nekilnojamojo turto vertintojus, urbanistus, energijos vartojimo efektyvumo specialistus, saulės energijos ir interjero dizaino ekspertus. Su jų pagalba parengėme įžvalgas ir realius skaičiavimus, kad padėtų gyventojams priimti pagrįstus sprendimus visuose – būsto pirkimo, atnaujinimo ar kasdienio gyvenimo namuose etapuose.

Gidas buvo sukurtas kaip interaktyvi svetainė, leidžianti naudotojams naršyti po virtualų namą ir jo aplinką, spausti dominančius objektus ir nagrinėti trumpus faktus bei išsamius straipsnius, pritaikytus jų poreikiams. Formatas sujungė praktiškumą ir patogią, šiek tiek žaidybinę patirtį.

Tvarių namų gidą lydėjo komunikacijos kampanija, apimanti:
- Pranešimus žiniasklaidai, kuriuose aptariami apklausos rezultatai ir gido sprendimai.
- Žinutes socialiniuose tinkluose su trumpais, įdomiais tekstais ir skaičiavimais.
- Humoristinių vaizdo patarimų serija su aktoriumi Arturu Svorobovičiumi, kuria dalytasi „Instagram“ ir „TikTok“.
- „Instagram“ galerijos, kuriose apibendrinamos pagrindinės gido temos ir įžvalgos.

Kampanija sugeneravo daugiau nei 1,1 mln. parodymų ir 6 000 įsitraukimo veiksmų visose turinio platformose. Gido svetainėje lankytojams buvo pasiūlyta 18 ekspertų parašytų, duomenimis pagrįstų tekstų, apimančių svarbiausius būsto paieškos, renovacijos ir tvarumo aspektus. Įtraukiantis, interaktyvus formatas leido lankytojams lengvai išnagrinėti jų poreikius atitinkančias temas ir kartu paneigti mitą, kad tvarumas yra brangus.