„Paupio turgus“ komunikacija soc. tinkluose
- Klientas: Darnu Group
- Metai: 2021–2024
-
Paslaugos:
- Brand Development
- Digital Communication
„Paupio turgus“ – tai moderni, įkvepianti maisto ir patirčių erdvė, įsikūrusi „Darnu Group“ vystomame Paupio rajone Vilniuje.
Čia susitinka vietos gyventojai, miesto svečiai, maisto entuziastai ir pradedantieji gurmanai, o pasaulio skoniai susipina į nepakartojamas gastronomines patirtis.
Nuo pat pirmųjų dienų „Paupio turgus“ įsitvirtino kaip erdvė, kurioje maistas ir patirtys tampa nauja kasdienybės forma. Pandemijos metai diktavo lankstumą ir gebėjimą prisitaikyti, tačiau „Paupio turgaus“ komanda iššūkius pavertė galimybėmis – išryškino bendruomenės svarbą ir suteikė vietai išskirtinį charakterį.
Su „Paupio turgaus“ komunikacija soc. tinkluose dirbome nuo pat jo atsidarymo. Komunikacijos strategijos pagrindas – nuoseklus įsitraukimo kūrimas. Soft launch, išskirtinis atidarymo pristatymas, mini kampanijos ir originalūs renginiai ne tik užtikrino stiprų startą, bet ir tolesnę erdvės raidą.
Kasmet organizuojami koncertai, stalo žaidimų vakarai, šokių pamokos ir teminiai renginiai (apie 30 per metus) subūrė įvairialypę auditoriją ir įtvirtino „Paupio turgų“ kaip vietą, kurioje gera būti ir kur norisi sugrįžti. Šiuos renginius lydėjo kūrybiška socialinių tinklų komunikacija – nuo nuomininkų istorijų iki „user-generated“ turinio, kuris atskleidžia tikrąją „Paupio turgaus“ dvasią.
Vienas pavyzdžių – mini kampanija „Kai norisi maištauti, gal verta maistauti?“, kuri pasitelkdama visuomenės aktualijas, sukūrė ryšį su tikslinėmis auditorijomis ir pristatė „Paupio turgaus“ vertes.
Savo veiksmas prisidėjome, kad „Paupio turgus“ taptų ne tik populiaria „maistautojų“ erdve, bet ir reiškiniu Vilniaus gyvenime. Čia kasmet auga lankytojų srautai, o pirmaisiais metais, starto komunikacijos metu subūrėme tvirtą bendruomenę: daugiau nei 15 000 „Facebook“ sekėjų ir per 4 000 „Instagram“ sekėjų. Per pirmus komunikacijos metus socialiniuose tinkluose pasiekti daugiau nei 500 000 unikalių vartotojų, sugeneruoti 12,9 milijono parodymų. Rezultatai rodo, kad turinys buvo įtraukiantis ir įsimenamas – ad recall lift rodiklis viršijo 10 procentų. Vėlesniais metais pavyko išlaikyti nuoseklų augimą.
Komunikacijos pagalba buvo sukurtas nuolatinis ir tvarus ryšys su auditorija per renginius ir kasdienes istorijas socialiniuose tinkluose, kurios padėjo kurti gyvo, kintančio ir įkvepiančio „Paupio turgaus“ įspūdį.