Arnoldas pataria
- Klientas: Swedbank
- Metai: 2023
-
Paslaugos:
- Skaitmeninė komunikacija
„Swedbank“ išsikėlė tikslą organiškai didinti savo „Instagram“ ir „TikTok“ sekėjų auditoriją ir tuo pačiu finansines temas perteikti lengvai suprantamu formatu.
Tam buvo pasitelkta mažo biudžeto kampanija „Arnoldas pataria“, kurios metu atpažįstamas personažas kūrė patrauklų ir humoristinį finansinių patarimų turinį.
Kampanijos veidu tapo Vilniaus senojo teatro aktorius Artūras Svorobovičius. Jis įkūnijo Arnoldą – personažą, kuris lengvabūdiškai ir patraukliai edukavo finansinėmis temomis ir tuo pačiu išliko panašus į visame pasaulyje žinomus televizijos serialų personažus.
Turinį dar praturtino protingi ir juokingi patarimai, gauti iš „Swedbank“ apdovanojimus pelniusios „Facebook“ grupės „Pinigai ir reikalai“ narių. Šios sekėjų įžvalgos buvo pritaikytos trumpiems, linksmiems vaizdo įrašams.
Kampanijos ašimi tapo „Instagram Reels“ ir „TikTok“ vaizdo klipai, kurie buvo nufilmuojant „buitiniu“ stiliumi, taip sustiprinant ryšį su sekėjais.
Kampanijos metu buvo sukurtas 21 vaizdo įrašas. Nepaisant minimalaus reklamos biudžeto, abejuose socialiniuose tinkluose įrašai sulaukė beveik 2 mln. peržiūrų, daugiau nei 18 tūkst. reakcijų ir pritraukė daugiau nei 600 naujų sekėjų.
Auditorija teigiamai įvertino šmaikščius vaizdo klipus ir banko pastangas pateikti finansines temas prieinamu ir linksmu būdu.