Vilnius: 700 metų jaunas
- Klientas: Go Vilnius
- Metai: 2024
-
Paslaugos:
- Integruota komunikacija
2023 m. Vilnius šventė svarbią sukaktį – 700 metų jubiliejų. Tačiau 2021 m. apie artėjančią šventę žinojo tik 29 proc. vilniečių ir 15 proc. lietuvių.
Šis jubiliejus suteikė unikalią galimybę paskatinti vietinių gyventojų pasididžiavimą, padidinti Vilniaus žinomumą pasaulyje ir pristatyti miestą kaip kultūros bei turizmo centrą.
„Go Vilnius“ pradėjo trijų metų trukmės kampaniją „Vilnius: 700 metų jaunas“. Kampanijos metu buvo vykdomos kelios strateginės iniciatyvos, kuriomis siekta suvienyti suinteresuotąsias šalis ir užtikrinti jų įsitraukimą. Bendradarbiaujant viešajam ir privačiam sektoriams, buvo sukurta programa, kuri apjungė švietimo, kultūros, verslo atstovus bei įvairias bendruomenes.
Komunikacijos strategijoje daugiausia dėmesio skirta vietos ir tarptautinei auditorijai. Vietos lygmeniu buvo rengiami pranešimai spaudai, socialinės žiniasklaidos kampanijos ir bendradarbiaujama su daugiau nei 1 000 organizacijų, įskaitant mokyklas ir kultūros įstaigas, siekiant bendrai kurti jubiliejaus turinį.
Siekdami pritraukti tarptautinio dėmesio, „Go Vilnius“ surengė 58 žurnalistų iš pagrindinių rinkų vizitus. Po jų apie sostinės jubiliejų rašė tokie svarbūs leidiniai kaip CNN, „The New York Times“ ir „National Geographic Traveller“. Skaitmeninė reklama buvo nukreipta į prioritetines rinkas, tokias kaip Latvija, Lenkija, Vokietija ir Jungtinė Karalystė, o lauko ir televizijos reklama dar labiau sustiprino žinią.
Kampanija fiksavo teigiamus rezultatus – 2023 m. jau 96 proc. vilniečių ir 78 proc. lietuvių žinojo apie jubiliejų bei buvo į jį įsitraukę. Tarptautiniu mastu buvo paskelbti 355 straipsniai, kurie pasiekė daugiau nei 1,4 mlrd. auditoriją, o pirmaujančios pasaulio žiniasklaidos priemonės rekomendavo Vilnių kaip vietą, kurią būtina aplankyti.
Vietos lygmeniu 598 paminėjimai Lietuvos žiniasklaidoje pabrėžė kampanijos rezonansą, o nacionalinį pasididžiavimą skatino tokie šventiniai renginiai kaip „Vilnius 700: Laiko portalas“, didžiausias festivalis Lietuvoje „Jaunas kaip Vilnius“ bei įvairius šalies miestus aplankiusi misterija „Vilniaus sapnas“, kvietusi švęsti sostinės jubiliejų drauge.
„Integrity PR“ buvo atsakingi už trijų metų laikotarpį apėmusio gimtadienio komunikaciją Lietuvoje.